CRM w firmie

Firma, marketing, targi, pracodawcy i pracownicy, strony www i wszystko, co związane z biznesem.
Awatar użytkownika
greta
Posty: 173
Rejestracja: 20 mar 2019, 11:55

CRM w firmie

Post autor: greta »

Kwestie związane z pozwoleniem na budowę spędzały mi sen z powiek już dłuższy czas. Wiem przez co przechodziliśmy z mężem przy budowie domu, a co dopiero przy budowie takiej hali magazynowej z przestrzenią biurową i mieszkalną? Na szczęście trafiliśmy na dobrych architektów, aż polecę – http://archifox.pl/. Zajęli się tym, a hala już się buduje. Zastanawiamy się tylko jeszcze nad wprowadzeniem CRM, jak sądzicie, nie za wcześnie?
Awatar użytkownika
mczay
Posty: 333
Rejestracja: 31 sie 2019, 20:24

Re: CRM w firmie

Post autor: mczay »

Nigdy nie jest za wcześnie na wprowadzania usprawnień. System CRM znacznie usprawni obsługę klientów i zarządzanie firmą. Znalazłem ostatnio świetny artykuł, w którym opisano, jak wspomniany system można wykorzystać do budowy długotrwałych relacji z klientami. Można go znaleźć pod tym adresem: https://skarzyski.eu/gospodarka/biznes/ ... -klientem/
Awatar użytkownika
veronicalemke
Posty: 4
Rejestracja: 02 lip 2020, 10:08

Re: CRM w firmie

Post autor: veronicalemke »

CRM powinien być w każdej firmie, bo usprawnia jej prace.

peł
Awatar użytkownika
kobeks
Posty: 59
Rejestracja: 17 cze 2020, 13:55

Re: CRM w firmie

Post autor: kobeks »

Mogę tylko potwierdzić, że na Berberis całkowicie odmieniliśmy sobie działalność i wszystko zaczęło wyglądać zdecydowanie lepiej. Mamy mniej problemów, mniej komplikacji, każdy krok idzie stopniowo w dobrym kierunku i właśnie na tym nam zależało. Kwestia taka, jak do tego podejdziecie, czy się zaangażujecie, ale docelowo można sporo zdziałać.
Awatar użytkownika
kilobajt
Posty: 288
Rejestracja: 30 cze 2020, 22:18

Re: CRM w firmie

Post autor: kilobajt »

W sumie takie systemy stają się coraz bardziej popularne i ja jestem zdania, że jak najbardziej na pewno warto z nich korzystać. Ja u siebie w firmie posiadam CRM od https://www.connecto.pl/system-crm/ i jestem wręcz przekonany, że ten wybór był jak najbardziej właściwy.
Jaś

Re: CRM w firmie

Post autor: Jaś »

Myślę, że dobry CRM to jedna z ważniejszych funkcjonalności w firmie, która pozwoli nam w pełni uporządkować relacje z naszymi klientami. Bywa, że często jestem poza biurem i muszę mieć zawsze pełen wgląd do wszystkich dokumentów danego klienta. Dopóki nie znalazłem tego systemu https://ready-os.com/pl/pipeline-crm/ to ogarnięcie tego wszystkiego, szczególnie w ciągłej trasie, było po prostu koszmarem. System ten ma aplikację mobilną, działa w chmurze, dzięki czemu nam stały dostęp do wszelkiej dokumentacji, niezależnie od tego, gdzie się znajduję.
ODPOWIEDZ