Chcę poprawić jakość obsługi klienta

Tutaj prowadzimy dyskusje na dowolne tematy, nie mające związku z głównymi kategoriami.
Satęrnny

Chcę poprawić jakość obsługi klienta

Post autor: Satęrnny »

Mam własny sklep internetowy, ale kontaktuję się z klientami za pośrednictwem Whatsapp. Może w jakiś sposób możesz połączyć połączenia z witryną
DemaTalcó

Re: Chcę poprawić jakość obsługi klienta

Post autor: DemaTalcó »

Wiem, o czym mówisz. Za pomocą https://voiptimecloud.com/pl/call-center udało mi się poprawić jakość obsługi klienta. Dlatego praca jest teraz znacznie łatwiejsza-staramy się dotrzeć do wszystkich klientów
Awatar użytkownika
Eliza111
Posty: 35
Rejestracja: 26 mar 2019, 17:01

Re: Chcę poprawić jakość obsługi klienta

Post autor: Eliza111 »

Wiele firm korzysta w trakcie rekrutacji z testu Gallupa, o którym możecie poczytać na stronie https://www.cludo.pl/test-gallupa-czyli ... talentach/ . Doskonale sprawdza się w przypadku poszukiwania określonych typów pracowników. Co sądzicie ?
kałuża

Re: Chcę poprawić jakość obsługi klienta

Post autor: kałuża »

Moim zdaniem jeśli chodzi o poprawę jakości call center to zdecydowanie warto zainteresować się tematem takim jak Oprogramowanie call center . Taki bot głosowy to udogodnienie w postaci automatyzacji wykonywania i odbierania połączeń telefonicznych. To oprogramowanie wykorzystywane jest w różnych branżach, więc warto sobie na ten temat poczytać.
Awatar użytkownika
barylek
Posty: 172
Rejestracja: 24 sie 2019, 9:33

Re: Chcę poprawić jakość obsługi klienta

Post autor: barylek »

Też chcę poprawić jakość obsługi klienta oraz ogólnie sprzedaż. Zastanawiam się nad kilkoma rozwiązaniami m.in narzędzie sprzedażowe https://www.sellizer.pl/ wydaje mi się, że ma fajne funkcje i mogłyby one znacznie usprawnić sprzedaż + obsługę klienta. Co sądzicie na ten temat?
ODPOWIEDZ