System elektronicznego obiegu dokumentów - jaki?

Tutaj prowadzimy dyskusje na dowolne tematy, nie mające związku z głównymi kategoriami.
Awatar użytkownika
Walentyna
Posty: 42
Rejestracja: 04 lip 2019, 11:42

System elektronicznego obiegu dokumentów - jaki?

Post autor: Walentyna »

Jaki system elektronicznego obiegu dokumentu możecie polecić?
Co sprawdza się w waszych firmach?
Tutaj https://icon24.pl/funkcjonalnosc-system ... okumentow/ widziałam coś takiego.
Jest tam dość dokładnie opisany jeden z takich systemów.
Doradźcie coś więcej od siebie. Korzystacie z tego, czy z jakiegoś innego?
Co wam odpowiada, a co nie za bardzo?
Justyś

Re: System elektronicznego obiegu dokumentów - jaki?

Post autor: Justyś »

Także muszę przyznać, że jeśli chodzi o mnie to ja również jestem wielką zwolenniczką wdrażania właśnie takich rozwiązań w mojej firmie. Jestem zdania, że elektroniczny obieg dokumentów jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Mi bardzo pomogło przeczytanie wpisu https://www.connecto.pl/jak-elektronicz ... nie-firmy/ i wiem już jak to wpływa na działanie firmy.
Bałdyg

Re: System elektronicznego obiegu dokumentów - jaki?

Post autor: Bałdyg »

Ja również jestem zdania, że jeśli chodzi o kwestie wspomagania sobie w zadaniach biurowych to na pewno warto w takich sytuacjach korzystać z dobrych rozwiązań. Właśnie dlatego jak tylko przeczytałem wpis http://www.m-finanse.pl/jak-wyglada-rob ... siebiorstw to już rozumiem na czym polega robotyzacja procesów biznesowych.
Łuki

Re: System elektronicznego obiegu dokumentów - jaki?

Post autor: Łuki »

Tych systemów w ostatnim czasie pojawiło się naprawdę sporo, więc to kwestia tego, żeby dobrze dobrać narzędzie do potrzeb firmy. Ważne, aby system był elastyczny i skalowalny, dzięki czemu będzie można go rozbudowywać wraz z rozwojem firmy.
Roxie

Re: System elektronicznego obiegu dokumentów - jaki?

Post autor: Roxie »

Dobrze dobrany system EOD to inwestycja, która szybko się zwróci. Zgadzam się, że elastyczność i skalowalność są ważne, ale warto też zwrócić uwagę na intuicyjność obsługi. System, który jest łatwy do wdrożenia i nie wymaga długotrwałych szkoleń, oszczędza czas i zwiększa wygodę korzystania. Ważne jest również, aby narzędzie integrowało się z innymi systemami używanymi w firmie - wtedy wszystkie procesy są płynnie połączone. Dla zainteresowanych wdrożeniem elektronicznego obiegu dokumentów polecam artykuł https://www.logito.pl/blog/jak-wybrac-s ... uwage,614⁣, w którym wyjaśniono na jakie kwestie warto zwracać uwagę, aby dopasować EOD do potrzeb firmy.
ODPOWIEDZ