Strona 1 z 1

zmiany w deklaracjach podatkowych

: 19 paź 2019, 19:39
autor: Alicja88
Czesc,

znacie jakies zmiany ktore maja nastapic w przyszlym roku?

Re: zmiany w deklaracjach podatkowych

: 19 paź 2019, 19:40
autor: Marysia89
Hej,

Poczytaj na stronie Sid Group. Bardzo fajnie tam tlumacza zmiany w podatkach VAT. Jest tam opisany JPK VDEK - https://sidgroup.pl/aktualnosci/jpk-vdek-2020. Polecam sie zapoznac! Bardzo fajnie jest tam wszystko wytlumaczone, wiec wszystko z tego zrozumiesz na pewno :)

Re: zmiany w deklaracjach podatkowych

: 03 gru 2019, 7:43
autor: nikelodon18
Zainteresuj się ofertą oficyny UNIMEX http://unimex.pl/ . Wielokrotnie wyróżniony „Leksykon VAT” Janusza Zubrzyckiego mógłby Ci pomóc w odnalezieniu odpowiedzi na pytania dotyczące VATu, podatków. To zdecydowanie lektura obowiązkowa!

Re: zmiany w deklaracjach podatkowych

: 04 lis 2020, 19:18
autor: kilobajt
Jak najbardziej jeśli chodzi o same kwestie księgowe to należy moim zdaniem się na tym trochę znać. Jestem także zdania, że tak jak napisano na stronie https://taxology.co/jaki-vat-obowiazuje ... -brytanii/ to dość ważną kwestią jest to, aby wiedzieć jaki podatek VAT obowiązuje w Wielkiej Brytanii.

Re: zmiany w deklaracjach podatkowych

: 10 sty 2021, 0:40
autor: ędóref
Podatnicy przez internet nie tylko składają pisma, ale także odbierają urzędową korespondencję.

Organy podatkowe doręczają pisma przez elektroniczną skrzynkę podawczą adresata (wykorzystuje się do tego platformę ePUAP) lub Portal Podatkowy. Znaczenie Portalu Podatkowego jest jednak ograniczone. Na założone na nim konto mogą być doręczane pisma naczelników urzędów skarbowych w sprawach dotyczących tylko wybranych podatków: zryczałtowanego podatku dochodowego opłacanego w formie karty podatkowej, podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatku od spadków i darowizn

Re: zmiany w deklaracjach podatkowych

: 10 sty 2021, 10:23
autor: kęrtosh
Podatnik otrzymuje pisma w formie elektronicznej, jeżeli spełni jeden z warunków wskazanych w art. 144a § 1 Ordynacji podatkowej. Pierwsza opcja to złożenie pisma przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu podatkowego lub Portal Podatkowy, druga - wystąpienie o przekazywanie pism przez internet z jednoczesnym wskazaniem adresu elektronicznego, a trzecia - wyrażenie zgody na stosowanie takiej formy doręczenia i podanie organowi podatkowemu adresu elektronicznego. Organ podatkowy może w tych wymienionych przypadkach odstąpić od przesłania pisma w formie elektronicznej tylko w razie wystąpienia problemów technicznych, np. awarii ePUAP. W każdej chwili podatnikowi wolno zrezygnować z odbierania dokumentów przez internet.