Gwarancja sprzętu komputerowego
Gdzie kupić sprzęt komputerowy? Jak wymieniać podzespoły? Z jakich usług w Internecie korzystać?
- doboro
- Posty: 148
- Rejestracja: 11 mar 2019, 11:57
Re: Gwarancja sprzętu komputerowego
eh, to niezbyt dobry sprzęt jak się tak szybko popsuł. ale dobrze że gwarancja to objęła. w kazdym razie polecam zapisać sobie tę stronkę https://b3system.pl/ bo tutaj jest sporo informacji na temat czyszczenia komputerów, a tego typu rzeczy należy regularnie przeprowadzać na komputerach aby właśnie nie dochodziło do awarii
- greta
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 mar 2019, 11:55
Re: Gwarancja sprzętu komputerowego
Niestety sprzęty mają to do siebie, że lubią się psuć. Trzeba jednak pamiętać, że samo "zepsucie się" sprzętu nie powoduje usunięcia danych z dysku. Jeśli planujemy oddać taki sprzęt czy nawet wyrzucić, to o usunięcie tych danych trzeba zadbać. Są firmy jak ta http://prodevice.pl/category/produkty/ oferujące specjalne demagnetyzery. Takie działania są szczególnie ważne w firmach, gdzie często na dyskach przechowywane są poufne dane.
- barylek
- Posty: 172
- Rejestracja: 24 sie 2019, 9:33
Re: Gwarancja sprzętu komputerowego
Z tego co widzę to mamy na forum sporo osób, które znają się na sprzęcie komputerów więc mam pytanie odnośnie https://tekniska.pl/kategorie/switche-kolejowe/ mianowicie potrzebuję do firmy kupić switch kolejowy najlepiej taki, który ma 28 portów z tym, że widzę takie switche od różnych producentów orientujecie się który z nich jest najlepszy i jak już to dlaczego?
- finky
- Posty: 126
- Rejestracja: 03 lip 2019, 22:25
Re: Gwarancja sprzętu komputerowego
Raczej trzeba dać o odpowiednie korzystanie z systemu oraz samego hardware Wtedy będzie dobrze działał i ryzyko usterki jest zminimalizowane. Jeśli zajdzie taka potrzebna, to możesz również zlecić odzyskiwanie danych z dysków
- patryk40
- Posty: 14
- Rejestracja: 21 paź 2019, 10:46
Re: Gwarancja sprzętu komputerowego
Ja kupiłam niedawno laptopa i powiem że pierwszy raz spotkałam się z gwarancjią door-to-door. Producent zobowiązuje się do naprawy usterki lub wydania nowego towaru - gdyby zakupiony sprzęt okazał się wadliwy z winy producenta. Dodatkowo to producent ponosi wszelkie koszty transportu - zarówno przy wysyłce przez kupującego wybrakowanego towaru do producenta, jak i przy wysyłce towaru naprawionego lub nowego do osoby, która złożyła reklamację. Zadaniem kupującego jest jedynie zapakować dany towar wraz z dokumentem gwarancyjnym i dowodem zakupu oraz oczekiwanie na kuriera.Super sprawa kupiłam w tym sklepie internetowym https://itnes.pl/
- diamondwolff
- Posty: 4
- Rejestracja: 23 cze 2020, 13:09
Re: Gwarancja sprzętu komputerowego
Post autor: diamondwolff »
Właśnie zakupiłem laptopa ze strony: https://exactsolutions.pl/k/laptopy/ i mogę śmiało napisać, że jestem zadowolony z zakupu. Mają w ofercie tanie laptopy i wiele innych, które mogą zainteresować ceną. Zastanawiam się jeszcze nad laptopem do gier. Dużym uznaniem wśród graczy cieszą się laptopy gamingowe firmy MSI. Dostępne są zarówno modele o przekątnej ekranu 15,6 cala, jak i 17 cali. Wszystkie wersje posiadają smukłą i dość lekką obudowę. Choć wygląd nie jest najważniejszy w przypadku laptopów do gier, to jednak te mają bardzo atrakcyjny design. Wyposażone są w karty graficzne Nvidia Geforce GTX i rozdzielczość Full HD oraz bardzo wydajne procesory Intel Core i7.
- booklo
- Posty: 167
- Rejestracja: 18 maja 2020, 19:53
- Kontakt:
Re: Gwarancja sprzętu komputerowego
Trzeba zwracać na to uwagę jak się kupuje sprzęt. Ja robię zakupy online i także torba męska na ramię mi wpadła w oko dla męża.
gts.travel.pl
Re: Gwarancja sprzętu komputerowego
Post autor: piękniejsza »
O swój sprzęt też trzeba odpowiednio dbać. Na pewno warto kupić sobie porządną torbę na laptopa, gdzie będziemy go przechowywać w bezpieczny sposób. Na stronie https://sklep.solier.pl znajdziecie naprawdę super propozycje w tym zakresie. Także możecie właśnie u nich się rozglądnąć.
Re: Gwarancja sprzętu komputerowego
Post autor: Oliś »
Nie raz pod różne sprzęty kupowałam dodatkową gwarancję i ubezpieczenie, szkoda, że w praktyce tak rzadko to działa jak naprawdę jest problem z urządzeniem. Miałam laptopa, który od razu po kupieniu bardzo szybko nagrzewał się do takiego stopnia, że nie dało się go dotknąć. Był kilka razy zwracany do sklepu, za każdym razem to samo.. z laptopem nie ma żadnych problemów. W końcu oddałam go do serwisu, w którym naprawiałam telefon. Jakbym zrobiła to od razu, oszczędziłabym sobie nerwów i energii. Wymienili chłodzenie i laptop chodzi perfekcyjnie do dzisiaj. Zawsze wracam do Ver-Tel, czy po naprawę, czy jakieś akcesoria.
- kacc
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 cze 2019, 17:07
Re: Gwarancja sprzętu komputerowego
Klasycznie gwarancji masz 2 lata jak na każdy sprzęt. Wykupienie dodatkowej jak dla mnie mija się z celem, zazwyczaj dopiero po upływie przepisowych 5 lat coś się z komputerem dzieje nie tak. U mnie było tak samo ale okazało się, że wiele można zrobić samemu, wcale nie trzeba zanosić komputera do serwisu. Zerknijcie na przykład jak wyczyścić porządnie laptop https://www.oleole.pl/artykuly/wszystki ... dka-.bhtml taki zabieg pozwoli usprawnić znacznie jego pracę.
Wróć do „Komputery i Internet”
Przejdź do
- Forum
- ↳ Biznes
- ↳ Dom i Ogród
- ↳ Moda i Uroda
- ↳ Nowe Technologie
- ↳ Rodzina i Dziecko
- ↳ Turystyka
- ↳ Zdrowie
- ↳ Finanse i ubezpieczenia
- ↳ Komputery i Internet
- ↳ Motoryzacja i sport
- ↳ Nieruchomości
- ↳ Polityka
- ↳ Sklepy
- ↳ Ślub i wesele
- ↳ Uroda
- ↳ Zwierzęta
- ↳ Edukacja
- ↳ Kultura
- ↳ Media i Marketing
- ↳ Przemysł i energetyka
- ↳ Rolnictwo
- ↳ Usługi
- ↳ Zdrowie
- ↳ Off-topic
- ↳ Porady
- ↳ Polecane strony
- ↳ Opinie o firmach
- ↳ Ogłoszenia PRACA