BHP = certyfikat

Masz pytanie, szukasz podpowiedzi i rady? Odpowiedź znajdziesz tutaj.
Awatar użytkownika
Klara94
Posty: 1
Rejestracja: 30 sty 2022, 1:53

BHP = certyfikat

Post autor: Klara94 »

Czy żeby starać się o certyfikat ISO związany z BHP, a konkretnie o taki certyfikat: https://www.adees.net/iso_45001.php to trzeba wcześniej wdrożyć jakieś normy do przedsiębiorstwa? Jakie są zasady uzyskiwania takiego certyfikatu? Jesteście w stanie podpowiedzieć mi jak zabrać się za zdobywanie takiego certyfikatu? Jestem trochę zielony w tym temacie.
pika

Re: BHP = certyfikat

Post autor: pika »

Kwestia bezpieczeństwa jest bardzo ważna w każdym miejscu pracy i z tego powodu przestrzegać trzeba zasad BHP. Można skorzystać z oferty sklepu TECHEM, w którym można znaleźć znaki ewakuacyjne , tablice informacyjne oraz inne artykuły branżowe. Ważne jest, aby odpowiednio oznakować budynki i place by ustrzec się niespodziewanych sytuacji.
radosław

Re: BHP = certyfikat

Post autor: radosław »

Bezpieczeństwo jest priorytetem, dlatego konieczne jest przestrzeganie zasad BHP w miejscach, w których istnieje choćby minimalne ryzyko. Na przykład w magazynach, w których przechowywane są farby, lakiery czy inne materiały łatwopalne, należy obowiązkowo przeprowadzić FUMO ocena zagrożenia wybuchem . Materiały te stwarzają poważne niebezpieczeństwo i należy wobec nich postępować zgodnie z zaleceniami.
Mokkaś

Re: BHP = certyfikat

Post autor: Mokkaś »

Jeżeli chodzi o samą bezpieczną pracę to ja jeszcze chcę powiedzieć, że także bardzo ważną opcją jest to aby mieć wiedzę gdzie bez żadnego problemu każdy z nas jest w stanie zamówić dobrej jakości znaki BHP. Z tego co udało mi się ustalić to na pewno w sklepie https://znaki-bhp.pl/ takie rzeczy są dostępne.
Gość

Re: BHP = certyfikat

Post autor: Gość »