Czy branie hormonów może prowadzić do łysienia?

Leki, rehabilitacje, medycyna, zdrowe odżywianie, badania. Wszystko o zdrowiu.
Żorżeta

Re: Czy branie hormonów może prowadzić do łysienia?

Post autor: Żorżeta »

Może, podobnie zresztą jak i brak jakiegoś hormonu w organiżmie, w wystarczajacej ilości tez może powodowac osłabienie włosów i łysienie nawet przedwczesne. Tu https://drturowski.pl/pl/blog/wplyw-hormonow-na-wlosy/ masz bardzo ciekawy tekst w temacie wpływu hormonów na włosy, polecam - warto się w niego wgryźć,
bo sporo wyjaśnia i też podsuwa wskazówki co dalej robić z takim fantem.
Awatar użytkownika
dylewska
Posty: 149
Rejestracja: 24 maja 2019, 11:16

Re: Czy branie hormonów może prowadzić do łysienia?

Post autor: dylewska »

Elite pisze: ↑11 sty 2021, 16:15 Czy branie hormonów może prowadzić do łysienia?
I czy są jakieś sposoby na to, żeby włosy nie wypadały i nie przestawać jednocześnie brać hormonów?
Wszystko zależy od tego jak masz dobrane tabletki antykoncepcyjne. To bardzo ważne bo tabletki mają różny skład i różne działanie mimo że wszystkie idealnie chronią przed zajściem w ciążę. Tu https://antykoncepcjanamiare.pl/tabletk ... oga-pomoc/ poczytaj więcej na temat kondycji włosów przy hormonach, są takie tabletki które nawet poprawiają ich wygląd
Eluńksł

Re: Czy branie hormonów może prowadzić do łysienia?

Post autor: Eluńksł »

Nie znam przyczyny utraty włosów pamiętaj że każda z nas jest inna i mogą na nią wpływać bardzo różne czynniki .Mnie wypadały włosy garściami ale nie pomagał żaden specyfik , udałam sie na konsultacje za namową córek do kliniki Novoderm w Łodzi https://novoderm.pl/ i tam polecono mi bezbolesny zabieg smart graft . Zdecydowałam sie na niego i przyznam ze było warte teraz moje włosy są na właściwym miejscu a ja nie mam już kompleksów i czuję sie piękna.

co2 spożywczy
ODPOWIEDZ