Czy to może być nużyca? - Odexim będzie na to dobry?

Leki, rehabilitacje, medycyna, zdrowe odżywianie, badania. Wszystko o zdrowiu.
Judytką

Czy to może być nużyca? - Odexim będzie na to dobry?

Post autor: Judytką »

Od wielu miesięcy prześladuje mnie trądzik różowaty i z dermatologiem stosowaliśmy różne terapie, które miały to podobno wyleczyć. Ja trochę na ten temat poczytałam i zobaczyłam, że równie dobrze może to być nużyca. Czy faktycznie można pomylić ten trądzik z nużycą? warto na ten temat zwrócić uwagę dermatologowi? No i czym sobie można radzić z tym czymś? Bardzo dobre opinie jak sprawdzałam ma Odexim, ale nie znam się na tym w ogóle. Wizytę mam za kilka tygodni, bo kolejki do mojego dermatologa są ogromne teraz.
Ninaną

Re: Czy to może być nużyca? - Odexim będzie na to dobry?

Post autor: Ninaną »

Znam ten ból. U mnie było dosłownie to samo. Długie dni walki z "trądzikiem" aż się okazało, że to jednak może być coś innego. Zrób to samo co ja. Pójdź normalnie na własną rękę do kliniki, zrób specjalne badania na obecność nużeńca i będziesz miała udokumentowaną odpowiedź. A co do samego Odexima, to nie wiem nawet czy na rynku coś innego jest, bo i ja i wiele osób z którymi też na ten temat gadałam to tego używała
Nuniną

Re: Czy to może być nużyca? - Odexim będzie na to dobry?

Post autor: Nuniną »

Naprawdę dermatolog, może nie zwrócić na coś uwagi i wdrożyć nieprawidłowe leczenie? Trochę nie chce mi się wierzyć, w taki obrót spraw, bo zawsze jednak do specjalisty idzie się z dużą dozą zaufania, że jednak pomoże wyleczyć problem, a słysząc takie historie aż strach bierze złapać cokolwiek
Agjatką

Re: Czy to może być nużyca? - Odexim będzie na to dobry?

Post autor: Agjatką »